CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

kazen misali~haha!

kpade bebudak yg baek hati..tolong lah ikowt step nie eyh~
*~Langkah pertama, bukak Google Chrome atau Internet Explorer atau apa web broser pun takpa. Kemudian search untuk : www.bpm-undi.blogspot.com
*~Langkah kedua, anda scroll page ke bawah dan mata anda akan juling sedikit akibat banyak nombor yang tertera. Jangan risau, saya pun mengalami nasib badan yang serupa.
*~Seterusnya, untuk memudahkan pergerakan mata anda agar selari dengan otak anda, terus scroll-page ke bawah dan cari GROUP 2 ye puan puan tuan tuan. GROUP 2 ! Dan kemudian masalah kejulingan mata anda akan reda sedikit.
*~Langkah keempat, mata anda kembali menjuling kerana anda wajib mencari nombor 54. Ingat, nombor 54. lima-puluh-empat.senang je.. Kemudian, SILA CLICK DEKAT BENDA BULAT ITU, DAN SATU BULAT YANG BERWARNA BIRU AKAN MUNCUL DALAM RUANG BULAT TU, MENUNJUKKAN TANDA TERIMA KASIH ANDA BELUM BERJAYA MENGUNDI. Ya, masih belum berjaya kerana anda harus scroll sedikit ke bawah dan tekan VOTE !
~*Langkah kelima, bila dah yakin TEKAN VOTE baru boleh exit page. Ingat ye tuan tuan dan puan puan, bila dah yakin tekan VOTE baru boleh selamat exit. Jika tidak yakin, kau make sure kau VOTE ye. Dan selepas itu, anda selamat untuk masuk ke facebook atau web yang lain dan anggap saya sebagai operator yang mengucapkan terima kasih, sila ajak rakan vote lagi.

Semua ini saya lakukan untuk : akukenangkaw.blogspot.com iaitu belog kepunyaan sepupu rapat saya. Saya sebagai sepupu hanya cuba menolong sehabis mampu dan anda yang baik hati minta undi kerana tak perlukan wang dan perlukan cuma 2 click.(sorry ayt skema)hak3 Cheers for voting. Have a blast :)