CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

contest blog paling comel



Peraturan join contest

=>Terbuka kepada followers cik CTNhi's sahaja

->Buat satu entri tentang "Contest Blog Paling Comel" dan letak kan banner di atas berserta dengan syarat² berikut

=>Hantar NAMA , ID FOLLOWER dan LINK ENTRI di comment please , NO LINK BLOG

=>Wajib like Ct Nhi's Story

=>Tarikh tutup is 19 May 2011

=>Click Heartbeat Ct Nhi's Story

=>Tag 3 orang and make sure dia orang tahu


hari ni, first time dan seumur hidup aku join contest-contest.aku tahu sebelum ni,aku tak pernah terlibat dengan semua bendalah nie.cehh! poyo.Dan bersyukur jugak lah hati aku da terbuka nak join benda-benda ni.Ok berbalik kepada tajuk,aku join contest adik comel ni CT Nhi's story!

sungguh aku cakap,terkejut aku tengok adik comel ni,baru 12 tahun.Ohmakkau, pengikut dia dah 3 ratus lebih dah,walaweh! ok akak join ye dik

tag : playground ,sugar salt sour,akak strawberry!

1 comments:

Anonymous

Hadiah adalah Header , Cursor , Banner dan Background