CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

exam da dekat ,otak pikir cuti bukan study!

apa jenis title daa? haha. aku pun tak tau apa yang aku taip ni. tapi kan, aku cuma nak cakap yang sebenarnya aku tengah tension yang teramat ni. aiyoyo. exam kau dah dekat, tapi study rajin sikit, malas banyak. kenapa la before cuti kena exam dulu eh? adoiyaii.. kacau betul la.

nak update blog pun takde idea memandangkan otak aku ligat berfikir pasal maths,english,geo,sejarah,science ouhh, memang best! doakan la aku dapat yang terbaik eh exam ni. amiinn..

busy yang teramat bulan ni. hari-hari pergi kelas tambahan, hujung minggu teknik menjawab soalan, . lalalalala.. tidur pun lambat sebab nak study. takpe takpe. kerja kurus eh tak kerja kursus aku hampir siap! tak sabar nak hantar! /. weee..

good luck ya semua!! :)

1 comments:

Askrie Hishamuddin

TAHNIAH! BLOG ANDA TERPILIH MENJADI BLOGLIST PILIHAN (WANITA) ASKRIE HISHAMUDDIN.