CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nak balik!

first macam ni

wayar dalam otak aku hampir terputus dan hampir effect pada mata

effect pada hati dan tangan juga

then mula lah rasa nak marah-marah orang..apa tengok-tengok penumbuk nak?

lastly..rasa macam nak bunoh orang.tension nih


mesti kau pening kan..apa laa yang aku meroyan sorang-sorang nie..meh nak story

isk2..isk2..sob2..uwaaaaaaaa!.ok stop! tak boleh sedih weh..belog nie da jadi mengong..hilang habes follower aku yg dlu hampir 1 k isk2..sedih nya..tulah..spa swoh tukar jadi classic template..suka buat-buat pndai..kang da jadi macam nie..sob2..kembali kan..follower aku,lagu aku,text2 aku dlu..even picture aku pun aku nak balek.. nakkkkkkk..balek
nota kaki:maaf kpada sesapa yg aku termarah haritu tension beb!

0 comments: