CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sayang,i rindu u la..

rindu sangat-sangatlah.rindu sampai tahap maksima dah ni.lama jugak pendam perasaan rindu ni.ada jugaklah dalam seminggu.tak tahan rasanya.macam nak gila dah.nyaris-nyaris je kena hantar tanjung rambutan.nasib baiklah doktor psikiatri tu baik sangat-sangat dengan saya ni.

ya!saya rindu blog saya ni.lama sudah tidak diupdate.dah bersarang labah-labah dah blog aku nie.rindu nak mengarang cerita mengarut.rindu nak berblogwalking.rindu nak cerita itu dan ini.ya!rindu sangat-sangat.korang rindu saya ke??macam tak je..saya bukan penulis blog yang famous.jadi,kalau nak update blog seminggu sekali pun takpe kan??kan?

entry macam enn ? hahaha pancing je tu , padahal aku da lama tak update blog , sangat busy oke ! bukan apa , busy dengan study la sangat. teringat nak update blog nie pon sebab aku asyik tengok orang asyik post je blog dorang kat status , terase dengki jugak . Well ! sebenarnya bukan senang nak update blog kalau takde cerita :) heh !


very busy now,herghh~ when you oeverworked yourself, then you will reach the state where you are mentally distressed and exhausted.. that’s what happening to me.ok,malas nak update blog,tapi rajin joging blog orang :)


nota kaki:rindunya..nak blogwalking..blog siapa ye saya nak terjah??

0 comments: