CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

arghh!saya benci segala apa yang melibatkan perasaan.

tak suka.tak suka.tak suka.maknanya,benci,benci,benci.ah,sudah!mula dah saya nak mengarut waktu-waktu macam ni.mahfuzah..kenapa ni?tiba-tiba je..kenapa?story sikit.ececeh..nak pujuk diri sendiri konon.cik fuza,anda dinasihatkan supaya tidak hipokrit dan menipu diri sendiri.ya,saya tau lah.kenapa awak sibuk.diri saya,hati saya..bukan awak kan?

*korang baca je lah.sampai korang tak faham.^ ^

hmm..kenapalah dengan saya ni kan?teruknya saya.ish..ish.betapa bodohnya saya.wah!sekarang baru nak mengaku diri tu bodoh.aiseymann..saya taklah bodoh mana.setakat nak kira 1+1 tu,bolehlah saya dapat jawapannya.

*persoalannya kat sini,takkan bodoh tahap tu kot saya ni??haha.

ok.berbalik pada tajuk entri.saya pun tak tau lah kenapa tiba-tiba je tajuk entri boleh jadi macam tu.hmmm.secara jujurnya,saya memang tak suka ada perasaan[feeling2,cintan-cintun] dan tak suka jadi perasan.hoho.dah pernah jadi ke ni cik fuza???hah.ambik kau,aku tak nak jawab.

maaf pada sape-sape yang saya layan terlebih terkurang.bila dah terlebih,mestilah ada menaruh perasaan[perasan lah tu] dan seterusnya meletakkan harapan yang tersangatlah tinggi macam puncak everest tu.ok.bagi yang terkurang tu pulak,hehe..maaflah.tak sengaja tu.bukan pilih kasih,kadang-kadang takde feel nak layan lebih-lebih,sebab tu jadi macam tu.ahaks!

sebenarnya,apa yang cuba saya sampaikan ni,jangan salah faham dengan layanan diberikan.jangan sangka,dia layan korang manja-manja means dia suka kat korang.dan jangan anggap dia layan korang macam nak tak nak je means dia benci kat korang.again,jangan salah faham dengan layanan yang diberikan.

ok.cukup sudah untuk entri kali ni.daa..

1 comments:

Mahirararara

thanks join BB :)
sila check Birthdate anda disini .
http://maheyra2305.blogspot.com/p/birthdate-bloglist.html